Alla inlägg den 28 mars 2015

Av vattenhink - 28 mars 2015 21:07

Nästan 3 år sedan jag var hwlt barnledig. Har inte varit det mer än någon timme hit och dit sedan efter stt Alma föddes... Nu är dom hos mamma och tror det kommer gå jätte bra då båda barnen älskar sin mommo och "kimba".. Känna väldigt tomt bara, och än har det bara gått några få timmar. :P


Vi åkte till uppsala kring 13:30 och var där halv 3.. Sprang in på new yorker och köpte skor till Joel, sen drog vi och käkade med mamma på Kina resturang då jag fyllt år nyligen.


Efter det så gick vi in på en ny affär och småhandlade lite till barnen.. Sjukt mysig liten affär med massor med små prylar som jag tycker är kul och kolla på. :) där efter åkte dom hem med "mommo" och jag åkte hem till oss.. Ångest deluxe av och skiljas åt (fast det var tack och lov bara från min sida, sån hönsmamma jag blivit).


Nu ligger jag med hundarna lite här och där i bäddsoffan och glor på tv med tända ljus. Klockan är inte ens 21 och jag är redan helt slut. Ska borsta tänderna, slänga av mig sminket och dreggla lite härligt på kudden samtidigt dom jag envist kollar i kors för och hålla mig vaken med Joel... :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg. Här kommer jag mest skriva om hur det är och vara "Ung" förälder till två helt olika barn, varan ett av dom går i skolan och har det allt annat än lätt där. Kommer använda min blogg som en dagbok just för och rensa tankarna...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards