Alla inlägg den 16 mars 2015

Av vattenhink - 16 mars 2015 20:44

Hade hunnit borsta tänderna och gjort alla nattrutiner och lagt mig innan kl 20 idag (och nattat ungarna). Idag är jag minst sagt trött. Är så trött att jag kollar i kors. :D


Ligger och kollar på dr Phil och myyyser med mina odjur och min goaste make. Gör typ allt för och hålla mig vaken, och egentligen fattar jag inte varför jag envisas om det men känns ju inte sp kul och somna före barnen hehe...


Idag har liam haft en lugn dag i skolan där pojkarna inte vsrit på honom. Pratade med båda hans klassföreståndare och dom har pratat med sina kollegor om och ha koll och sedan så säger dom till så fort dom ser. På onsdag ska dom till en teater där det handlar om just mobbning, så kanske får alla inblandade och tänka till.

Nu ska fröken vindögd ta sig sin skönhetssömn. Imorgon fyller jag år, så måste vara utvilad så jag orkar hantera ännu mer vidrig ålders ångest.. Usch! Natti natt alla där ute! <3

Av vattenhink - 16 mars 2015 09:47

Under helgen var "farbror Johannes" här och umgicks då barnen var riktigt lyckliga. :D

Städade hela dagen igår och fick massor gjort. Kastade rätt mycket och ännu mer kommer det och bli. Känns rätt jobbigt men det måste göras då det blir så sjukt mycket med tiden.

Ska rensa hela förrådet också. Har inte rensat det sedsn jag flyttade hemifrån för 7 år sedan så är nog en hel del som ska kastas där, oxh då kan jag ju äntligen lägga in saker från lgh till förrådet. :D

Igår kväll fick jag världens sockersug. Händer inte alls ofta längre, men igår var nästan så man la sig ner på golvet och yla som ett barn. Var helt slut efter städningen så gose Joel stäkker sig och bakar chokladbollar, så otroligt sött av honom! Han kan ibland hsn också min fina make. Käkade 2, sen var jag propomätt.. Insåg efter första att det inte var så gott med socker trots allt. Brukar bli så hehe..


Idag ska jag prata med Liams skola. Hoppas fasiken dom tar mig mer seriöst idag. Eller aa.. "Dom", snarare den biträdande rektorn. Annars får jag gå till rekorn och höra vart hennes "ståndpunkt" är till det hela.. Har ruskigt ont i magen över att Lism nu är i skolan och att jag som förälder inte kan skydda migg barn från alla elakheter han utsätts för. Det känns fördjävligt rent utsagt. Hoppas han får en bra dag, lillpluttrn mig. <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg. Här kommer jag mest skriva om hur det är och vara "Ung" förälder till två helt olika barn, varan ett av dom går i skolan och har det allt annat än lätt där. Kommer använda min blogg som en dagbok just för och rensa tankarna...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards