Direktlänk till inlägg 16 mars 2015

Trött, tröttare, tröttast...

Av vattenhink - 16 mars 2015 20:44

Hade hunnit borsta tänderna och gjort alla nattrutiner och lagt mig innan kl 20 idag (och nattat ungarna). Idag är jag minst sagt trött. Är så trött att jag kollar i kors. :D


Ligger och kollar på dr Phil och myyyser med mina odjur och min goaste make. Gör typ allt för och hålla mig vaken, och egentligen fattar jag inte varför jag envisas om det men känns ju inte sp kul och somna före barnen hehe...


Idag har liam haft en lugn dag i skolan där pojkarna inte vsrit på honom. Pratade med båda hans klassföreståndare och dom har pratat med sina kollegor om och ha koll och sedan så säger dom till så fort dom ser. På onsdag ska dom till en teater där det handlar om just mobbning, så kanske får alla inblandade och tänka till.

Nu ska fröken vindögd ta sig sin skönhetssömn. Imorgon fyller jag år, så måste vara utvilad så jag orkar hantera ännu mer vidrig ålders ångest.. Usch! Natti natt alla där ute! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vattenhink - 10 april 2015 11:58


Såg någon dokumentär för några dagar sedan som jag inte kan släppa.. Var en som hade varit tillsammans med en man som hade klivit ur garderoben efter 10 år tillsammans. Hon hade stöttat honom till 100% vilket jag fick tårar i ögonen för då många hade...

Av vattenhink - 5 april 2015 13:57

Jisses, från och aldrig kunnat ha en enda ledig stund till och få vara helt barnledig 2 helger i rad känns helt overkligt. Dock var joel tok sjuk förra helgen och denna var hans yngsta lillebror här, så har väl inte varit så mycket tid för vara...

Av vattenhink - 29 mars 2015 16:35


    Jaha, idag är första dagen på närmre 3 år jag vaknar upp HELT utan barm. Kollade på klockan och vart riktigt chockad. 10!! Vi stiger alltid upp 7 som senast vare sig det är helg eller inte, så 10 känns som att man sovit bort hela dagen. Och....

Av vattenhink - 28 mars 2015 21:07


Nästan 3 år sedan jag var hwlt barnledig. Har inte varit det mer än någon timme hit och dit sedan efter stt Alma föddes... Nu är dom hos mamma och tror det kommer gå jätte bra då båda barnen älskar sin mommo och "kimba".. Känna väldigt tomt bara, och...

Av vattenhink - 27 mars 2015 22:01


Jaa.. Skulle ju skrivit ett till inlägg efter det senaste men fick väl rätt mycket med barnen och görs så glömde av mig. :P .. Har hänt mycket sedan senaste inlägget. Liam har äntligen fått det bra i skolan. Nu villbhan äntligen till skolan ige...

Presentation


Välkommen till min blogg. Här kommer jag mest skriva om hur det är och vara "Ung" förälder till två helt olika barn, varan ett av dom går i skolan och har det allt annat än lätt där. Kommer använda min blogg som en dagbok just för och rensa tankarna...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards